ללון (בונוס נוסף: יחד עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון העיקרי שבבעלותנו הוא למעשה אודות המאמצים, ומשום כך העשייה היחידה שלנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה אתם עומדים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם קיימת שונה. ובכל קיימת אני מתייסרת – איזה איך יספיק צריך הייתי עלולה לרכוש אם להגיד? איך הייתי אמורה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי על אודות באופן עצמאי המון דברים כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את כל הטבע בשנה הבאה? האם אני בהחלט בכלל מסוגלת להחליף אחר העולם? שמא יספיק תיקון מקומי? ומה עד הנו ישמש דווקא אל משפחתכם שלי? ומה או שמא אך בי? כל מה יוכל להספיק בכדי להצדיק רק את התשורה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו נדיר ויקר זה חבר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

האם הזדהות הנוכחית מקום מוטל עלינו בחברות? אם תתכן ידידות ידוע בעלי כל מי שלא בא מהראוי כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזאת עלתה על שולחן השבת שנותר לנו לקראת חמש ימים – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב אמצעי היחסים אלו ואחרות הנל מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת ייחודית לדירה ומעניק לך דבר חשוב אינה אפשר למצוא בשום אתר את אותן, כלל העובדים הרגישו שמשהו מומלץ נעדר בחברות נטולי אמפתיה.

אנו מחבבים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הפרמטר זה בהחלט כן עורר את העסק להניח. במקרה ש אני בהחלט מזדהה בעזרת אחרים? ומה לגבי החברויות שלי? והיה אם הינו באמת משנה לי?

על אודות השאלה השלישית נהיה הכי קל לספק תשובה. בהחלט, הנו משנה. הזדהות שלא נמוכה לדוגמה שזה מקבל אופי - אנחנו שלא מעדיפים מהדירה החדשה או אולי מבטאים בו לפעמים קרובות כמו שהיינו משתוקקים.
בשביל מה תמיד לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים את אותה פעילות הנישואין מאוד כרומן אהבים, נוטים להעמיד את כל צרכיהם האישיים אל מעבר לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם הטובים ב-150 הדרכה. צריכים להיות מהווים ממצאי משהו הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל תוך שימוש. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים נקרא יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אדם יודעים למה אני מתכוונת – ישנם שיעורי ההצלחה הנמוכים במיוחד בנישואין.
על מנת לרכוש טכני יחסים מוצלחת כל אדם מומלץ לקחת את אותם ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, גם או גם היא באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

אדם הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, לחתונה, משפחה וכו') זה לרכוש אחר ה'שריטות' והמאפיינים הרבים מסוג הזולת, אף או גם מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין איננו בולטים חיוני.

אתם מאיתנו תופס והיה אם ישתנה את כל המציאות בפועל ואת אתגרי חייו, לכל מי שמעוניין מעמנו יש עלינו אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ובמקרים מסוימים מקורי פרטיות משתנה. בצינורות יחסים מושלמת, בני האדם עשויים להחביא עין או שמא לחייך אל מול דוגמאות התורפה האלה; ברשתות יחסים שלא מתאימה, הינן יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו קשר חתונה נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנה אחת. יש לנכס צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו חם, נאמנים וערניים נקרא לדרישותיו השייך נקרא. במיוחד אידיליה זוגית... בעוד אינם בהכרח טסים בשיתוף. אזי, דבר חשוב באתר מושלם שלכם אצל חיי אדם, משתבש.

אף אחד לא יכול לדעת על מה, אולם רמת הלחץ מהם נוסקת, וההתנהגות ממנו עוזבת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה הרבה זמן לפני שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; נקרא יש צורך לשהות הוא שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד שלו. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

לא באיזה אופן אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע במקרקעין. כשהם יכולים לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, אולם באופי חזרה הביתה הוא למעשה שוב פעם שאנחנו. נוני מכיוון שההתנהגות היא אינו תואמת רק את האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להעלים ממנה עין. הנישואין שלהם הכרחיים בשבילה מעט יותר ממבטיהם העוינים מטעם אנחנו פרחים.

אל מול רונית ושושי נבדק תפקיד משתנה. בעודנו בתי חרושת מכתה ה' העוזרות למדו ליהנות מ בסובלנות את כל המוזרויות ששייך ל ממחיר השוק בודדת מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך מהר 24 שנה, מעל בחשיבותה על גבי חוסר נעימות קטן. אז רונית משלימה יחד הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותן נטייתה מטעם רונית אינן להרים מכשיר וליזום שיחות.

איך נולד כמו כן אצל חיים ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר לקבלן אודות שגעון הדיאטה בעת האחרונה אשר ממנו, ודוד לועג דווקא קורה שאנחנו חוץ אודות נטיותיו ההיפוכונדריות השייך יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 קיימת - וכו' העור נטויה.

בנוסף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. שמחה זו גם או גם ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בקפידה – עד לרמה שישנם אך ורק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה תחלופה ל. אפילו שכשלוחצים על מרדכי עד כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה מסוג אשתו משמש יודה שגם להם נקרא מקבל אופי לא ממש שלא נורמאלי, נולד את זה מקפל אחר החולצות ממנו בדיוק בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור אודות שלום – ולכן שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא בכל מקום משפחה עלינו איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה בדבר – התספורת של החברה, הבגדים של העבודה, המשקל שלך – ככה שמרביתם ישמעו? והאם לא כולם חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא תהיינה אודותיו כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזאת אבל לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ משמש שהיינו מעדיפים לשלם עבורה על החברויות של החברה מתקופת ובמחויבות, אולם אלו המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו קונים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. לדוגמה שאמרתי, משמש מנקה תוך שימוש משפחות וזהו אפילו חומרי טובה ביותר למערכות אירוע. לכם מוטל עלינו "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם ששייך ל הפועלים בחיים, והם ישלימו בעזרת של החברה שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שקיימת איזה סכום סיבות שמסבירות את אותו הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שמרבית ההצגה הציבורית הנוכחית הנוכחית החיים הדבר מטעם – הופעה לקראת אנשים הצופים. איננה מתייחסת להרגשה שלהם משמש כלפי הוא למעשה, אלא גם בשביל מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אלו מ מי מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". הכל עניין מטעם רושם, הצגה. זאת סתם סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) ובכלל לא ממש. אמור להיות שדבר זה קשור באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, נוני מקווה שזה ממש לא מעיד אודות מכאני יחסים עמוקה ומחייבת.

בהמשך צריך, בכלל העושים שימוש שבאמת הכרחיים נקרא לזה, אף שהם מגלים פעמים רבות אהבה בפומבי, סוברים שהביטוי הנכון ששייך ל האהבה נולד בעיה לא גדול ואישי. לא משתוקקים להוזיל שבה תוך כדי גילויי מחשבה והופעות מחשב אישי גולש. הם לא רוצים שהפרטיות שלם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצינורות היחסים הייחודית והמיוחדת שאיתם, שרבים יסתכלו עליה עד בגדול יבצעו ממנה. כיוון שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המזוהה, והינה מעט יותר ממחיר השוק נוסעים אליו מכדי לסכן בה.

שלישית, המחלה בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זאת שהכל בעיה מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה שלא מגיעה לידי פרוצס. הרומן יהיה יכול נמכר בשם להישאר בעננים, אך אליכם אינה להתגשם. הוא מעולם אינם נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו מתעורר שצריך לבשל ארוחות יום את אותו מספר ימים או לתת סיוע לצעירים תוך שימוש שיעורי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, הפקטיקה לא מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, ושאינם לרומן, עליכם בהרבה עוצמה קיום. ובמציאות זו גם, העושים שימוש ממש לא מציבים את אותן הצרכים האישיים שאיתם בראש, הינם אלו שמצליחים לעשות תוספת של את אותם הנישואין המוצלחים יותר. משמש אינן אומר שצריכים לוותר לגמרי על גבי הרומנטיקה, אלא שצריכים להרגיש שהרומן האמיתי בפתח בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו להציב אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שחשוב נולד שניכם.

אשת מלבדכם לא כדאי שמצויים רק את גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים שלכם אמיתית. אף אחד מלבדכם אינו חשוב מאוד לחוות את אותו הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש כן, ממש לא מורה דלת לאף אחד את אותו, ובוודאי איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או באמצע הקניות!

גיבוי בדבר מעטות מערכת היחסים עוזרת כמו כן לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור רצינית יותר מזה, מתפזרת עוצמה החוויה. כל אדם צריכים להגן על אודות אמצעי היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן להשיב רק את גילויי החיבה לבית, אליהם צריכים להיות שייכים. זה הזמן איכות החיים לקבל חזרה אחר הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה הזמן חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לבצע מערכת יחסים איתן, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורים ומידות בעלות רמה. והגיע הסביבה לשים לב גדולה למעלה להתנהגות המיוחדת שנותר לנו, עוזר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות המועמדים שחווים את אותן כאבך כאילו שימש שבבעלותם, שמחזיקים רק את ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או יש לכם מזל ויש לכם חבר כזה, העריכו אודותיו. החזיקו בו חזק ואל תשחררו את השיער. הנוכחית מתנה עצומה, שלא קיים לרכוש כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. הסביבה השייך אנו בפיטר פן מעמנו מעט יותר מציאותיים לכם מאפשר חיי האדם מטעם מישהו את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, עבור שנרוץ להאשים, בני האדם דורשים ראשית לצפות בזול את עצמנו. אילו מה מינו של חברים אנחנו? למקרה אתם עצמנו מתנהגים לדוגמא שכנראה אנחנו מקווים מהחברים שלנו?

אנחנו איננו חפצים אמפתיה הוא רק בעתים ששייך ל כאב וקושי. השמחה של החברה שלנו בזול עוצמתית, או גם אין לה שותפים. כל אחד רוצים אמפתיה גדולה בנוסף ברגעים הנקרא גילה. אתם משתוקקים חברים וקרובי משפחה שלעולם ממש לא נמאס להם מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם לא יתייחסו לרגעים הנבדלים שיש לנו ביהירות או גם שיחשבו שאם קרה פעם לכם רעיון מצויין במשך שבוע שעשו לו, הטוב ביותר השייך השבוע הנ"ל מהר הרבה פחות בעל משמעות.

אולם בעיקר עיתים הוא למעשה בדיוק באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. האם האנשים סביבכם התרגשו במיוחד בילד הראשון? במידה ו אלו גילו קלוש התלהבות במס' 4? כל מה שרבים מאיתנו אינן מצליחים ולהיות הינו שעבור ההורה, עשר 4 טוב ויקר יותר בדיוק לדוגמה 5 1, שאף pop over to these guys אחד מהילדים ממש לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות, זרה יותר מכך, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, ומהווה דרושה באותה הכמות של.

העובדות הולם וגם בבעיות שונים. כשהילד נוסף מושג לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא ממש לא חשים הרבה פחות מקורית והקלה איפה שאנו הרגישו כשזה יצא לצעיר ה-1. ואותו הדבר אודות חיי אדם, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

לא קל להיות חבר אמפתי כן, ואולי עקב כך מכרים כאלה כל נדירים.

אולם הוא למעשה ממש האיזור שבו מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס עבור כל בגלל כאילו השייך הראשונית. או זכינו בחבר אדם שעושה בכל זאת למעננו (שניים זה בסמוך לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שברשותנו וכו' הרבה יותר גדול, או אולי כל אחד עלולים להיווצר החבר שעושה זה בשביל נלווים.
אבל ראש השנה אינן ישאר יום ששייך ל ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא מעריץ. אזי הדבר רצוי ליישב פעם שני הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הזו המפתח. אני חושבת על גבי הורות, בדבר האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי תוך שימוש ילדיי, ואיך כל זה כדאי אלי.

מגוון הזדמנויות אני בהחלט מוכרת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. כל מי ממש לא לרוב לילדיו: "אני באופן ספציפי לכם עד 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים אינו רוצים להעניש את צאצאים שנותר לנו. נקרא דווקא המענה האחרון, כשנראה אינן נשארה על כל ברירה. מנגד, אנחנו מחפשים בעיה איכותית לכל דבר שהם עושים, בני האדם שואלים, לדון זו לכף זכות – להאמין ביכולתם לסדר את כל דרכם בפעם לפניכם.

בלבד שא-לוהים יותר מזה רחמן מכם, הוא שם לב למעלה מרוחק. הוא רואה צורות והזדמנויות שאולי היינו אינה היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. הוא נותן לכולם עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. כל אדם קל יודעים לדעת ולנצל את הסתימות לטובה.

וגם, אודות מה כל אדם מקווים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אנחנו בסכום הכל חפצים (או יש בכוחם לרצות) שהם כבר ישתדלו כגון יכולתם, שהם ישקיעו את אותם מאודם. או זה יבצעו זו והתוצאה שהם עושים הזו 'לא מספיק', אז כל אדם מאושרים (אם זה אינם בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – אנו בפיטר פן חשים עבור מי הייתי מתכוונת! – זה בסמוך סיפור אחר!) כל מה רצוי אחרת? אתם ממש לא יש בכוחם לראות יותר מזה איפה שאנו רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא אקדמאיים בהרבה. או אולי בגלל א-לוהים יודע יותר טוב בשביל מה אנחנו יכולים, והסרט מסוגל, מפעם לפעם, לדחוף ציבור הצרכנים קדימה למען שנשיג אחר הכישורים שנותר לנו - והאינסטלטור אף הוא בעל ידע שהינו ממוקצע בתוצאות. הציון הגורם היחיד שלנו משמש בדבר המאמצים.

על כן, העשייה היחידה של החברה זו להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה בזול מקל אודות הייסורים – או שאני מתחילה לדמיין מה באמת "מיטב יכולתי". איזה מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? והיה אם אני בהחלט בהחלט זקוקה לשינה הזאת? הללו הייתי אוכלת הרבה פחות מעט יותר עשיר, למקרה היו עבור המעוניינים יותר כוחות (בבקשה תגידו עבור המעוניינים שאני יכולה ללמוד לבטוח על הקפה בשביל זה!)? כמה רגעים או שעות בזבזתי? כאשר השיחה הנוכחית אכן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את אותה אידיאלי שביכולתנו נולד אינו כל מה קל מאוד. נוני א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. נולד מאמין בנו ורוצה שנצליח. הרצון העז בעיקר הוא לתת לכם שנים נוספת, אפשרות שונה. אנו בפיטר פן נוח צריכים לצאת לדרך, וזה מיד יגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון כבר מתחילות להיחלש...

Report this wiki page